wow. i feel old.
arafes
nicolea09
it's been a really long time since i checked my LJ account.

Oh well better get back to catchin up.

Me's  gonna watch JAPONISM cause everyone tells me Neen is the bomb! well I know he is but I HAVE TO SEE FOR ME SELF. NEEEEEEEEEN! I'M COMING!!!!!

LOLS

xoxo


long time no post..
arafes
nicolea09

darn college for it all~ hahaha, but anyways i'm sometimes on tumblr.

most of the times i'm watching arashi stuff and also i got a little bit into Boyfriend (kpop group)

oh why are there so many handsome faces that are miles away from meeeeeeeeeeeee~ gaahh

later i'll post a much decent post here. gtg to school~ jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne! ^^


I <3 VS ARASHI
arafes
nicolea09
 i am addicted to it.~

A TOTAL BOREDOM KILLER. lol xD

especially when nino is the getter in the bound hockey game~

kyaaaaa.

OTANJOUBI OMEDETO TO MY FRIEND ELORA DANA A.K.A. RYOA A.K.A DANAIBA. LOL XD

teen days are over :P

well age doesn't matter. look at nino. still 17. forever will be :))

ja```

PLS!
yamapi
nicolea09
 ALL THAT I LOVE IN JAPAN.. PLS BE SAFE. 

THANK GOD I HEARD FROM AKIE. SHE'S WELL..

UWAH. THANK GOD ALL ARASHI MEMBERS ARE SAFE. :)

NEWS MEMBERS.. PLS BE SAFE AS WELL.. :(

ARG~!
sakurai
nicolea09
school is really a drag [lol xD] but i want to learn.. so yeah. no other choice. XD

i promise myself that as soon as my sched allows it, I WILL DEFINITELY fix my journal. it's in a mess 

ROFL. xD

be happy, do not make any regrets. OFF TO SCHOOL. ganbatte~ :))

oh man >_
arafes
nicolea09
 grrr. things just keep pilling up.

fortunately i have seen the new pics of arashi from their commercial. 
as usual they were awesome!

oh! come on.. what will you expect.? :DD

yamapi kills me everytime i see him~ gah* haha

and so as nino <3

love those guys. lol xD

school papers, pls. give me a break... hayy

ja~

ranicolea.blogspot.com

because im not much of a good student but i'm a good fangirl!
arafes
nicolea09
haha. as the title says. i'm too lazy to do school works again

so.....!

tadan!

i watched FREETER IE WO KAU. [thanks aibakaland/stormy team for subbing!] it was very niceeeeeeeeeeeeeee :3

nino. such a good kid to his mom. awwww. i love you even more haha XD [WHO WOULDN'T xD]

and i saw tons of NEWS pictures, but my connection is too slow, darn, maybe tomorrow. gr! baka baka!

and ureshi desu~ because i saw kyoeyla . i really miss you pichie.. weeeeee. i love your avi. it's the adorable tego! <3 hope to see you more

omg. ican'tbelieve im posting in my lj. 

ja! keep the FANGIRL SPIRIT ALIVE !


 because OHNO is so cute

ano.... 


IF I'TS NOT MUCH OF A PROBLEM.. CAN ANYONE TEACH ME HTML AND CSS? :) PLEASE :DD
 ARIGATOU NA :)

busy week
arafes
nicolea09
>.> im so tired
nothing happened this week but review review review [fortunately.. i watched kaibutsu-kun! thank you girigri fansubs!]

wahahaha.... i love it! ohno is so adorkable.. he has a good acting skill by the way. or should i say talent.

demo... nino... nino.. nino.. why are you so precious in my eyes [wah. im just 15. spare me... >.< lol xD]

just downloaded some arashi mag. and i'm feeling really happy cause i get to know new friends :)

i like editing and stuff so i edited my sisters pic.
.. tada :



looks like i'll be promoting for earth day or save earth.. haha xD

anyway... wish to watch all ARASHI SHOWS AND DRAMAS [as much as possible.. when there's still time left :)]
Tags:

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
arafes
nicolea09
its school day again! tomorrow!~~~

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! YADA YO!

i want to watch more arashi.. i didn't even watch kaibutsu-kun... T^T

i hate you review class [though i really need one of those..]


i don't know a thing about htmls... huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu,

doushite?

i don't know how to fix my page... TToTT

sportsfest ^^
arafes
nicolea09
 
 sportsfest!

it's so much fun.

and also

tiring...

nyaks.good memories.




it's good to exercise! [hahaha]

but it's better to be with friends.

this is one of the things i won't forget in my lifetime.
ja.livejournal.


I WILL MAKE MOOD GIFS! YATTA!

?

Log in